""من با شوهرم هم كلاسى بودم و دسته جمعى گاهى بيرون مى رفتيم ٢ سال پيش باش دوست شدم اما به يك ماه نكشيد و تموم كردم ""
""من قبل عقد يك بار با شوهرم فقط بيرون رفتم نمى دونم چرا خانوادم اشتباه منو كردن اگر دو ماه باش دوست مى شدم كار به اينجا نميكشيد حتى خود شوهرم هم""
سلام عزیزم امیدوارم که بتونی بدون عجله و احساس و با منطق تصمیم بگیری ولی در دو جا نوشته هاتو کپی کردم که ببینی همچین خیلی خیلی بدون شناخت هم نبوده حالا تو فاز لجبازی رفته بودی به کنار ولی فکر می کنم بدون شناخت این کار رو نکردی
اما حالا این بنده خدا دلت رو زده دلیل نمی شه که کلا اینقدر سریع راه حل های دوستان رو نخونی و در هر پستی که می گذاری به اینکه چطور جدا بشی ختمش می کنی مخصوصا این چند پست آخر
اگه می خوای جدا بشی توی این سایت هیچ راهی بهت نشون نمی دهند دوستان اینو مطمئن باش
امممممممممما اگه بخوای رابطه ات رو اصلاح کنی و راه کار برای ادامه زندگی مشترک داشته باشی بسم ا...
بگو تا کارشناسان و دوستان عزیز بتونند کمکت کنند.
موفق باشی گلم
عزیز دلم اگه مشاوری که رفتید بهتون صریحا گفته جدا بشید بدون اینکه شوهرتون رو ببینه بهتره که این کار رو نکنی و از چند مشاور دیگه استفاده کنی بهر حال نظر چند مشاور رو داشته باش تا جمع بندی کنی بهتره (این سایت هم کارشناسان خوبی داره خیلی خوب می تونی کمک بگیریالبته اگه بخوای)









علاقه مندی ها (Bookmarks)