به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 16:33]
    تاریخ عضویت
    1391-2-17
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,080
    سطح
    17
    Points: 1,080, Level: 17
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 47 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از زندگیم خسته شدم.دیگه دوست ندارم زنده باشم.چرا نمی میرم راحت شم

    سلام عزیزم
    میدونی من و تو توی خیلی چیزا مشترکیم. ولی توی یه چیز خیلی متفاوتیم اونم اراده است!!!!!!!!!!!!
    من هم فنی خوندم و اتفاقا هم در مورد کار پیدا کردن خیلی تلاش کردم .چون دقیقا به قول خودت
    مرد جماعت چشم دیدن یه خانوم اون هم توی یه رشته فنی رو ندارن، شدیددددد.
    و اما چند نصیحت از طرف من که کلی تجربه دارم :
    اولا دست روی دست نزار که کار نیست و به دختر نمیدن.باید هم ندن!!میدونی چرا ؟؟؟چون تو رشته فنی تجربه عملی حرف اول و آخر رو میزنه و چون فارغ التحصیلا ( و مخصوصا خانوما ) تجربه ندارن به سختی بهشون کار میدن.
    من رو هم دقیقا توی این موارد رد میکردن، البته اولش.
    بعد یه طرحی هست به اسم کارورزی که برای فارغ التحصیلا اجرا میشه ، به این صورت که شرکت شما رو جذب میکنه و در عوض حقوقی خیلی پایین به نظرم معادل 50 درصد پایه قانون کار بهتون میده!!!! که از خوش شانسی من 4 سال پیش اون شرکت مورد نظر من که خصوصی بود اصلا اونم نداد. یعنی بعد از مصاحبه چند مرحله ای در نهایت یه پسر دانشگاه آزادی رو به من دانشگاه سراسری ترجیح دادن. تازه رتبه من بهتر هم شده بود.
    تا اینکه خودم بهشون پیشنهاد دادم که براتون مجانی کار میکنم.
    پس تا حالا چی شد ؟؟؟ یه دختر دانشگاه سراسری با رتبه بهتر قرارداد نداره و یه پسر دانشگاه آزاد با قرارداد....
    و اما من هم تو محیط خودمو نشون دادم تا اینکه بعد از 3 ماه کار مجانی اون هم توی خط تولید ، نهایت باهام قرارداد کارورزی رو بستن (اولین گام موفقیت)
    یعنی اون موقع من نهایت دریافتی با 12 ساعت کار سر جمع میشد 180000 تومان
    برای اینکه متنم زیاد طولانی نشه ، اگه باز هم خواستی ادامه تجربیاتم رو برات میگم
    موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید noterdam تشکرکرده اند .

    ema1989 (چهارشنبه 09 مرداد 92), noterdam (یکشنبه 21 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. وسایل برای استفاده کردن هستند و انسانها برای دوست داشتن
    توسط setareh در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 آبان 89, 01:16
  3. +دختری را دوست دارم که ازش خواستگاری میکنم و منفی جواب میده . واجبه.
    توسط گیو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 13:57
  4. وابستگی های افراطی به دوست
    توسط shadi در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 دی 86, 09:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.