من پسری هستم 31 ساله که به خاطر معلولیت هرجا خواستگاری میرم کسی بهم زن نمیده از چت کردن ه نتونستم به کسی برسم از خانواه مذهبی هستم و نمی تونم ارتباط با کسی داشته باشم از صیغه هم به شدت می ترسم به خاطر ایدز و بیماریهای دیگه تازه از این صیغه ای ها هم متنفرم که هر روز با کسی هستن چون به نظرم معنی عشق و عاشقی رو نمی فهمن بعدشم دلم نمی خاد اولین سکسم را با غیر از همسرم داشته باشم حلا باید چیکار کنم شدیدا به خودارضایی معتاد شدم و دیگه اصلا لذتی از اینکار نمی برم هر وقت دستشویی می رم با 5 ثانیه بازی کردن خالی می شم و به سرعت تخلیه می شم ولی باز بعد دو سه ساعت دوباره نیازم شروع میشه هرچی از فیلم و عکس و ... دوری می کنم بازم نمیتونم نیازمو بخابونم خیلی خیلی شدیده 20 جا بیشتر خاستگاری رفتم ردم کردن کسی بهم اهمیت نمی ده دیگه به یه دختر سیاه چهره و زشت هم قانع میشم ولی میترسم بعد ازدواج عشقی بهش پیدا نکنم با این همه دختر زیبا که تو خیابون هست و آدم هر روز می بینه تازه همون دخترای سن بالا و 30 ساله هم کلاس میزارن و زنم نمیشن من باید واقعا چیکار کنم البته میدونم کسی نمی تونه کمکم کنه چون هیچکس حتی یک لحظه هم نمی تونه درک کنه با این همه نیاز و بی زن و دوست دختر و صیغه و ... چه بلایی ر آدم میاد








علاقه مندی ها (Bookmarks)