به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اسفند 92 [ 11:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-19
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,245
    سطح
    19
    Points: 1,245, Level: 19
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 49 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همسر صیغه ای هستم

    ممنون از لطف شما که موضوع من توجه کردید
    همسر ایشون هیچو قت راضی به طلاق نبوده ونیست اما متاسفانه با روش خودش زندگی میکنه اون وفت که واسه اجرت المثل توی دادگاه بود قاضی بهشون گفت خانم دستی دستی اتیش بزندگی نزد اما پاشو کرد توی یه کفش و گفت هیچی نمیخوام فقظ حقم میخوام حتی محمدرضا بادادن مهریه هم مشکی نداشت اما همسرش اصلا قبول نداره که تو زندگی مقصره همیشه ایشون رو مقصره تمام وقایع می دونه الان هم به من اس مس میده که پاتو از زندگی من بکش بیرون که محمدرضا بهشون گفت دیگه ما دوساله که متارکه کردیم و قلبا و روحا از هم جداهستیم فقط قانونا باید تموم بشه اما از طرفی میدونه نمیتونه من رو خوشبخت کنه حالا که میبنم اون تنهای تنهای با دو تابچه که به دندون میکشه میخواد بگذرونه علاوه بر مسائل احسای چطوری به خاطر منافع خودم و ترس از فهمیدن خانوادم اونو رها کنم .....این اصلا امکان نداره
    درجواب عزیزی که میگن خواستگار اتفاقا من با 32 سال سن هنوز کلی خاستگار دارم که چون خانوادم اصلا از مسائل من خبر ندارن دانم بهم پیش نهاد میکنن اما واقعا میشه در حق خودم که هیچ اما درحق یکنفر حوان که با هزار امید وارزو میاد خاستگاری همجین خیانتی کرد؟

    کبود عزیز ممنون از توجه شما

    خوشبختانه یا متاسفانه توی این دو سه سال اخیر که محمدرضا از لحاظ معنوی خیلی تفاوت کرده ه میگه من اشتباه کردم از اول جدا نشدم واینکه خودم رو با روابط بیرون خونه سرگرم کردم که باعث خرابی بیشتر زندگیم شد اما توی همین دوسال به خاطر تغیر روشهاش و کوتاه اومدن ها ش و حتی معذرت خواهی هاش اونقدر بی حرمت شد که خانمش از خونه بیرونش کرد جون میدونست که دیگه کبریت بی خطر تا جاییکه دوباره کم اورد به من زنگ زد باور نمیکنید که جقدر گریه میکنه سر هر نماز حتی برای اون هم دعا میکنه اما دیکه طاقت جنگیدن نداره اگرجه راه روشنی جلوی پاش نمیبینه

  2. 4 کاربر از پست مفید سووشون تشکرکرده اند .

    roze sepid (جمعه 09 فروردین 92), سووشون (شنبه 20 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 94, 09:34
  2. راهنمایی در مورد صیغه با دخترعموی 40 ساله (۲۵ ساله هستم)
    توسط ali01 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 آذر 93, 14:19
  3. صیغه پسر مجرد هستم مشکلات و وابستگی من
    توسط sanam65 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 تیر 93, 13:21
  4. آیا کارم درسته؟؟ من و زن صیغه ای شوهرم
    توسط rojan s در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 15:29
  5. صیغه موقت
    توسط narsis2012 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 20:11

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.