serok !
من مشخصا روی ظاهر تمرکز نکردم ، بلکه وقتی مسئله ظاهر پیش میاد تفکراتم و سلیقه ام به این شکل پیش میره.
وقتی مسئله ایی ملکه ذهن کسی میشه ، اون موضوع جزو دات فرد میشه .
من هم ممکنه دختری رو ببینم و ازش خوشم نیاد . نپسندمش .
وقتی این نپسندیدن رو بررسی کنیم ، ممکنه پی ببریم به اینکه فرهنگی که القا شده و این همنشینی ای که بوده تاثیر خودش رو گذاشته .





اما وقتی کم کم دیدم دارم از کار و درس و زندگیم میافتم به احساسات خیالپردازم توقف دادم
می شود. چطور می شود انتظار داشت چنین مردی همسرش برایش جذاب باشد. 
علاقه مندی ها (Bookmarks)