سلام مریم جان
میفهمم چی میگی الان بدجور وابسته شدی.البته سه ماه خیلی بهتر از چند سال وابستگیه.
از صبح تا عصر با وجود اینکه شاغله همش با هم هستیم خب معلومه بهش عادت کردی.هرچیزی به اندازه خوبه حتی شیرینی که خوشمزس هم زیادش خوب نیست.
با دوستان موافقم الان شما در وضعیتی نیستی که بتونی خوب تصمیم بگیری.یخورده زمان میبره تا آرامش پیدا کنی.
در حال حاظر روحت حساس شده خواهر گلم ولی خوب میشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)