قول میدم یه مدت اذیت میشی ولی ارزششو داره.حالتم خوب میشه به خدا توکل کن
تشکرشده 123 در 48 پست
قول میدم یه مدت اذیت میشی ولی ارزششو داره.حالتم خوب میشه به خدا توکل کن
aphd (جمعه 19 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)