سلام به شما
ایا شما به مراکز گفتار درمانی رفتید؟
فکری که به نظرم میرسه قبل از شروع کلاسی که میدونید توش مجبورید روخوانی داشته باشید با استاد مربوطه صحبت کنید و بگید به این دلیل مایل به خواندن سرکلاس نیستید.اونا حتما قبول میکنن.
من فکر میکنم بیشتر اضطراب این حالت رو در شما تشدید میکنه.چون میگید در حالت عادی نرمال صحبت میکنم.
فعلا همه مشکلات رو سعی نکنید باهم حل کنید.یکی یکی
در مورد دختر مورد علاقه تون صبر کنید و چند جلسه گفتار درمانی برید و با مشاورین اونجا صحبت کنید تا راهنمایی تون کنن.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)