
نوشته اصلی توسط
matrix_14
اتفاقا چون میدونم این اختلاف مدرک میتونه تو آینده مشکل ساز باشه یه همچین ریسکی رو نمیکنم . (برای درک بهتر میتونید تو همین فروم تاپیکهایی رو پیدا کنید که خانوم از پایین بودن
مدرک شوهرش یه غول ساخته و تا مرز جدایی هم پیش رفته)پس آدمهایی که چنین دیدگاهیی دارن نه تنها آدمهای بیفکری نیستن بلکه آدمهایی هستن که سعی میکنن از تجربیات
دیگرون نهایت استفاده رو ببرن .
دوست عزیز
امیدوارم خارپشت عزیز خودش جوابی به پستتون بده ولی آنچه به ذهن من میرسه اینه که درپست خارپشت و در پست من ان قسمتهایی که مشخص کردم:

نوشته اصلی توسط
sanjab

نوشته اصلی توسط
خارپشت
هرچند ته دلش از اینکه با زنی هست که در کنار اون لازم نیست خیلی به خودش زحمت بده و به چیزی فراتر از مسائل مالی و اتفاقات روزانه فکر کنه، احساس رضایت میکنه
اگه می بینی مادر شما و یا مادر من و یا مادر رایحه (ببخشید رایحه عزیز در مثل مناقشه نیست) و یا مادران اطرافمون اینقدر در گیری با خودشون و شوهرشون
و ما فرزندان دارند شاید یکی از دلایلش این باشه که یاد نگرفتند خوب فکر کنند، خوب عمل کنند، خوب زمانشان و زندگی شان را مدیریت کنند،
بدون شک درس خواندن این مسیر را هموارتر می کند.......
اشاره به این داره که مردانی که شبیه مادرانمون اهل رشد و ترقی نیستند نه صرفا ادامه تحصیل، اهل یک زندگی و روزمرگی هستند ترجیح می دهند زنی داشته باشند که از
خودشون پایین تر باشه. من جمله "یاد نگرفتند خوب فکر کنند، خوب عمل کنند، خوب زمانشان و زندگی شان را مدیریت کنند،" برای پدران خودمون هم لازم می دونم. به نظر من طریق
رشد و شکوفایی و جدایی از روزمرگی فقط درس خوندن نیست ولی درس خوندن یکی از این راههاست.
اگر مردی هستی که اهل پرواز کردن و اوج گرفتن هستی حال چه در درس چه در کار حرفه ای خودتت، چه ورزش مورد علاقت و....بدنبال زنی اینچنین باش که هم بیشتر درکت می کند
و همراهیت میکند و هم در اینده فرزندانی مانند خودتت خواهی داشت. و اگر برعکس پر پرواز نداری و بدنبال زندگی آرام و بدون تنش و دردسر هستی بدنبال زنی پایین تر و مطیع باش.
بعبارتی کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز.

من در اطرفم دوستان زیادی با درجه دکتری می شناسم که با همسر با تحصیلات کمتر ازدواج کرده اند و موفق بوده اند. تاپیکهای موجود در اینجا مشخص است که مانند اورژانس
بیمارستان است و افراد مشکل دار اینجا هستند، افرادی که شاد و خوشحال زندگی می کنند که در این مورد تاپیک نمی زنند. آیا با این همه خیانتی که اینجا بیان می شود می توان
نتیجه گرفت همه مردها اهل خیانتند؟؟؟
نکته ای که به نظرم دختر مهربون باید رعایت کنه اینه که واقعا چه نوع زندگی دوست داره در آینده داشته باشه و کنار چه نوع مردی دوست داره زندگی کنه، این امر کاملا شخصی است
و هیچکدوم عیب و ایرادی ندارند ولی جهان بینی هرکدوم متفاوت هست. اگر می خواهی با مردی همراه باشی که بدنبال پرواز کردن و اوج گرفتنه پس خودتت هم چنین باش و بدنبال آن
فرزندانی اینچنینی تربیت کن. اگر هم بدنبال مردی هستی که به شیوه سنتی فکر کند و بدنبال زن پایین تر باشد پس همینجا کافی است. در اینصورت مطمئنا خواستگارانی اینچنین نیز خواهی داشت.
موفق باشید

علاقه مندی ها (Bookmarks)