تجربه من اينه كه كنترل فكر خيلي موثره و همينطور حسي كه آدم واقعا داره وهمش با هم بايد يكسو باشن نه اينكه عقلت با دلت بجنگه حست با تصوراتت كه اينطوري فقط اتلاف انرژي هست.![]()
تشکرشده 717 در 175 پست
تجربه من اينه كه كنترل فكر خيلي موثره و همينطور حسي كه آدم واقعا داره وهمش با هم بايد يكسو باشن نه اينكه عقلت با دلت بجنگه حست با تصوراتت كه اينطوري فقط اتلاف انرژي هست.![]()
yaaldaa (چهارشنبه 17 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)