به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    سلام دوست عزیز

    بهتره که اصلا پیگیری نکنی و فقط نامه ات را برایش ارسال کنی تا شر مزاحم را کم کند .
    هر چقدر دنبال دختر رو بگیری کار به بیخ می کشه البته بگما اگه توی گذشته شوهرت رابطه ای با این دختر بوده بهتره که اصلا در موردشون چیزی ندونی و الان هم اینقدر اصرار بر روی فرصت و زمان نداشته باشی.
    مثلا به شوهرت انقدر نگو که تا فلان روز بهت مهلت می دم که یه جورایی احساس می کنه مورد تهدید قرار گرفته چون به هر حال احساس همسرت هم مهمه ..
    دوست عزیز درسته که اون دختره داره زندگیت رو تهدید می کنه ولی با کارهات و رفتارت اجازه نده که تحت شعاع قرار بگیرید ..
    اگر شما فرصت رو به شوهرت بدی و شوهرت هم بهش بگه که مزاحم نشو شاید تا یه مدتی مزاحم نشه ولی اگر بعد از ازدواجتون هم مزاحمت ایجاد کرد چی ؟
    پس یکمی منطقی تر رفتار کن البته در حین اینکه تا الان هم خیلی از موارد رو رعایت کردی ولی بازم می گم بیشتر رعایت کن .


    مثلا اعتمادت رو بیشتر کن به شوهرت و اینکه در مورد مراحل خونه سازیش بیشتر یاریش کن و همیشه ذهنش رو درگیر خودت بکن نه اون دختره ..
    منظورم این نیست که اصلا پی دختره رو نگیر منظورم اینه که دیگه جایز نیست بیشتر از این با شوهرت در موردش صحبت کنی طوری رفتار کن که گویا هیچ کسی نمی تواند به زندگیتان خللی وارد کند ..
    اعتمادبه نفست رو بالاتر ببر و قبول کنه کسی که انتخاب شده تو بودی و حالا باید با مدیریت ارتباطتت با همسرت این قضیه رو حل کنی ..
    نظرم اینه که اون دختره رو نه ملکه ذهن خودت بکن و نه ملکه ذهن همسرت ..
    تو فقط اعتمادت رو به همسرت بیشتر کن و با رفتارات هم بهش ثابت کن ..
    مردها وقتی احساس می کنند که همسرشون بهشون اعتماد کرده و در رفتارشون هم ثابت می کنند بیشتر از پیش نسبت به همسرانشان حس حامی پیدا می کنند ..
    اگر نامه را فرستادی دیگر هیچ حرفی نزن و پیگیری نکن و منتظر پاسخ باش ..
    همسرت را تو هدایت می کنی !!

  2. 2 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (سه شنبه 31 مرداد 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    ممنون دوستان خوبم

    همه نظرشون اینه که نامه رو بفرستم و دیگه هیچ حرفی در مورد این قضیه نزنم و صبر کنم ببینم خودش چیکار میکنه... پس من نامه رو می فرستم و اگر تغییری دیدم بهتون میگم در غیر اینصورت تا 7 آبان صبر میکنم و اگر هیچ کار نکرد میام بهتون میگم...
    باز هم ممنون از همگی

    نقل قول نوشته اصلی توسط هیام
    کسی نیست تو خونواده یا دوستان که باهاش راحت باشه و ازش کمک بگیرید؟
    اینی که من میبینم به یه شک نیاز داره تا بخودش بیاد.

    این سکوت وگذشتت مثل موریانه داره پایه های زندگیتو سست میکنه.
    این فقط یه نظره شاید درست نباشه.....
    متأسفانه کسی که بخواد اونقدر ازش حساب ببره نیست!! تنها کسی که یه مقدار در مقابلش خجالت میکشه و ازش حساب میبره ، پدرم هستش که اون هم فعلا ً نمیخوام باهاش درمیون بذارم تا ببینم چی میشه...

    من که اینهمه صبر کردم ، این هم روش...
    البته بعضی ها نامزدی رو عقد موقت هم میگن که باید بگم که ما عقد دائم هستیم و فقط عروسیمون مونده... به خاطر این هم باشه برای نگه داشتن رابطه هامون باید تلاش کنم و چون میدونم که حداقل تا 4 ماه دیگه عروسی نمیکنیم ، پس 2 ماه میتونم صبر کنم... همه چیز به عکس العملش از نامه ام بستگی داره...


    چشمک عزیز از راهنمائیت ممنونم و سعی میکنم که رابطه ام رو بهتر و اعتمادم رو بیشتر کنم... البته در اعتماد من بهش مسئله ای نیست ، اما من به اون دختر اعتماد ندارم که باز هم مزاحمتی برای ما ایجاد نکنه... که بارها دیدم سخت ترین مردان هم در برابر دختران سیریشی که ول کنشون نبودند ، کم آوردند......!

  4. 2 کاربر از پست مفید anita1 تشکرکرده اند .

    anita1 (سه شنبه 31 مرداد 91)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    سلام دوستان

    مهلتی که داده بودم تموم شد ولی نامزدم هیچ کاری نکرد و حتی به روش هم نیاورد!!! شما جای من بودین چیکار می کردین؟؟؟

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 دی 91 [ 15:17]
    تاریخ عضویت
    1391-7-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    453
    سطح
    9
    Points: 453, Level: 9
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 234 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    خواهرم

    دو حالت هست:
    1- همسرتون اصلا این مسئله و دختره براش مهم نیست و توقع داره شما بیخیال شید.
    2- خبری هست.

    پیشنهادم این هست در فرصت مناسب کاملا منطقی احساستون رو بهش بگید
    بگید که دل نگرانید
    اگر باز به روی خودش نیاورد, به نظر من در آینده با ایشون دچار مشکل اساسی میشید.

    موفق باشید.

  7. کاربر روبرو از پست مفید HMD تشکرکرده است .

    HMD (سه شنبه 16 آبان 91)

  8. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 568 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    سلام
    به نظرم یه مدت زیر نظر بگیرش .ببین ایا باز اون مسایل تکرار میشن یا نه؟؟
    اگه باز تکرار شد بایه فرد قابل اعتماد در میون بگذاری بد نیست.بالاخره شما باهاش اتمام حجت کرده بودی وجای گله وشکایتی باقی نمیمونه......


  9. 2 کاربر از پست مفید هیام تشکرکرده اند .

    هیام (سه شنبه 16 آبان 91)

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    یعنی هنوز اون خانم تماس می گیره؟

    اگر همسرت جواب نده، بعیده که اون تماس بگیره. شما سه ماه زنگ بزنی کسی جواب نده که دیگه زنگ نمی زنی.

  11. 4 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (چهارشنبه 17 آبان 91)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اسفند 96 [ 18:34]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    149

    تشکرشده 109 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    anitaجان چرا کامل توضیح ندادی!!رابطه به همون شکل قبل داره ادامه پیدا میکنه؟! هنوز تماس ها و اس ام اس ها مثله قبل ادامه داره یا کمتر شده؟؟!!

  13. 2 کاربر از پست مفید ema1989 تشکرکرده اند .

    ema1989 (سه شنبه 16 آبان 91)

  14. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    نقل قول نوشته اصلی توسط HMD
    خواهرم

    دو حالت هست:
    1- همسرتون اصلا این مسئله و دختره براش مهم نیست و توقع داره شما بیخیال شید.
    2- خبری هست.

    پیشنهادم این هست در فرصت مناسب کاملا منطقی احساستون رو بهش بگید
    بگید که دل نگرانید
    اگر باز به روی خودش نیاورد, به نظر من در آینده با ایشون دچار مشکل اساسی میشید.

    موفق باشید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط هیام
    سلام
    به نظرم یه مدت زیر نظر بگیرش .ببین ایا باز اون مسایل تکرار میشن یا نه؟؟
    اگه باز تکرار شد بایه فرد قابل اعتماد در میون بگذاری بد نیست.بالاخره شما باهاش اتمام حجت کرده بودی وجای گله وشکایتی باقی نمیمونه......


    نقل قول نوشته اصلی توسط پیدا
    یعنی هنوز اون خانم تماس می گیره؟

    اگر همسرت جواب نده، بعیده که اون تماس بگیره. شما سه ماه زنگ بزنی کسی جواب نده که دیگه زنگ نمی زنی.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ema1989
    anitaجان چرا کامل توضیح ندادی!!رابطه به همون شکل قبل داره ادامه پیدا میکنه؟! هنوز تماس ها و اس ام اس ها مثله قبل ادامه داره یا کمتر شده؟؟!!
    سلام دوستان ِ عزیزم

    همونطور که قول داده بودم توی این مدت اصلا ً با گوشی نامزدم کاری نداشتم و هیچ حرفی در مورد این مسئله نزدم... به خاطر همین الان خبر ندارم که توی این مدت اون دختر با خط نامزدم تماسی گرفته و پیامی داده یا نه؟؟!

    همونطور که اطلاع دارین وقتی متوجه موضوع شده بودم یه مدت مخفیانه گوشیشو چک میکردم و بعد از 2 ماه که دیده بودم ادامه پیدا کرد نامزدمو درجریان گذاشته بودم و آشکارا گوشیشو چک میکردم... اما از وقتی که براش نامه رو ایمیل کردم نه گوشیشو چک کردم و نه حرفی... اصلا ً به روش نیاوردم... یعنی الان که مدت ِ تعیین شده گذشته دوباره مخفیانه گوشیشو چک کنم تا متوجه بشم که باز هم تماسی درکار هست یانه؟؟ یا اینکه اول با خودش صحبت کنم و بهش بگم که از این به بعد گوشیشو چک میکنم تا وقتی که اعتمادم نسبت بهش برگرده و اگر چیزی نبینم دیگه ادامه نمیدم؟!

  15. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    دوست عزیز
    این لحن که از این به بعد گوشیتو چک میکنم اصلا مناسب نیست شما بهتره همون کار سابق رو ادامه بدید و ازش بخواید که جواب سئوالهاتون رو بده!

  16. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    tamas (چهارشنبه 17 آبان 91)

  17. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 اردیبهشت 92 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1391-6-12
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    608
    سطح
    12
    Points: 608, Level: 12
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 59 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    انیتای عزیز به نظر من گوشیش رو مخفیانه چک کن تا احساس نکنه زیر زره بینه اگر خبری بود باهاش صحبت کن ولی بازهم نگو که گوشیش رو چک میکنی اگرم خبری نبود کلا قضیه رو فراموش کن و به زندگی ات بیشتر از قبل توجه کن

    انیتا من اپ تاپیکت رو هم خوندم و الان این سوال واسم پیش امده که ایا همسرتون به میل خودش اقدام به خواستگاری کرده یا اینکه خانواده اش مجبورش کردن؟

  18. کاربر روبرو از پست مفید کارو تشکرکرده است .

    کارو (چهارشنبه 17 آبان 91)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.