به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آذر 91 [ 11:00]
    تاریخ عضویت
    1390-7-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,151
    سطح
    18
    Points: 1,151, Level: 18
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 118 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پاییز و حس تنهایی را با دوستی با جنس مخالف پر کنم؟؟؟؟!

    سلام
    تو يه جمله ميگم دركت ميكنم .
    روابط دختر و پسر وقتي وارد فاز عاطفي بشه خطرناكه!
    اگر قرار باشه تو پسري را به بازي بگيري خطرناكه !
    اگر تو روابط قصد سوء استفاده گري باشه خطرناكه !
    اگر توقصدت بازي باشه وديگري قصدش غير ازاين باشه خطرناكه !
    اين دلايل وهزار دليل ديگه ميگه دختر و پسر نبايد رابطه داشته باشن (من نميگما منم شنوندم)
    امــــــــا
    من ميگم يه رابطه سالم و تعريف شده همه چي شفاف براي هردو طرف ميتونه درست باشه .
    حالا راه حـــــل
    برو عضو يه تيم بشو ، تيمي كه يه فعاليت مثبت انجام ميدن ، تيم كوهنوردي ، تيم كه فعاليت رشته درسيت را انجام ميدن ، يه تيم مشاعره (اگر دوست داري) و....
    اين تيمها هدفشون مشخصه انجام يه عمل ويك هدف مشخص ، زمان ديدارشون برنامه داره هر هفته دو جلسه سر ساعت خاص ، اونجا تويي كه بايد احساسستو كنترل كني وابستگي با شخص خاصي براي خودت ايجاد نكني ، تو تيم سرگرمي بگو بخند داري تازه حسنشم اينه ميتونه همزمان با چند تا جنس مخالف برخورد داشته باشي و تفاوتشونو ببيني (تجربت ميره بالا ;))
    همشون نظر شخصي من بود .

  2. کاربر روبرو از پست مفید ابتسام تشکرکرده است .

    ابتسام (سه شنبه 16 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 بهمن 93, 21:06
  2. چرا خواستگارایی در سطح خودم ندارم؟؟؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 23:16
  3. رهایی از گزینش؟؟؟؟
    توسط setareh در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 03 دی 90, 22:48
  4. پاییز آمد
    توسط بالهای صداقت در انجمن نماهنگ و كلیپ
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 21:55
  5. مرا با پاییز قول و قراریست قدیمی.....
    توسط سارا بانو در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 00:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.