لباسی که نادیا جون گفت خوبه
سارافون هم به نظر من واسه خواستگاری خوبه
البته خیلی خیلی مهمه که خودتو همونطور که هستی نشون بدی
تشکرشده 257 در 72 پست
لباسی که نادیا جون گفت خوبه
سارافون هم به نظر من واسه خواستگاری خوبه
البته خیلی خیلی مهمه که خودتو همونطور که هستی نشون بدی
سینان (چهارشنبه 17 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)