سلام دختر مهربون.
اومدم یه تاپیک بزنم..سر راه تاپیکتو دیدم.چون نظر همه اونوری بود.گفتم نظر خودم که اینوریه یه کمی رو بگم..امیدوارم جای دوستان تنگ نشه.:)
فکر کنم اکثر ما دخترا به همچین چیزی فکر کردیم..حتی من که تو درس خوندن تنبلم (نمره نه خوندن درس) هم به این موضوع فکر کردم و دلم میخواد ادامه بدم..اما موضوعی که تو گفتی هم یه واقعیته.
اینکه چه تصمیمی بگیری بستگی به همون هدفاس که بچه ها گفتن و شرایط.
فاکتور شرایط که شامل خونواده و اطرافیان میشه رو زیاد دست کم نگیر.
البته بیشتر بستگی به شخصیت خودت داره اما اطرافیان هم خیلی مهمن تو ازدواج.
یعنی شاید پدر یکی مثه بهار شادی اینجوری فکر میکنه اما کسی مثه خونواده من اجازه ورود کسی با مدرک پایینتر رو نمیدن.
بحث شعور و ... نیست..واقعا الان من میتونم پسر باشعور و پولدار و با خونواده و خوش قیافه و ... برات ردیف کنم که چون دیده با مدرک دانشگاهیش به هیچ جا نمیرسه درسشو ول کرده چسبیده به کار و الان موفقه.
اما وقتی یه خونواده مثه مال من زیر بار نمیره..
نمیشه تو ازدواج زیاد سر خود بود..نمیشه رو حرف پدری که انقد سختگیره حرف زد..نمیشه تو ازدواج با زمین و زمان جنگ کرد.
درسته گفتی حرف مردم برات مهم نیست..اما باید تو موقعیت قرار بگیری.
اگه مثه من ترجیح میدی ازدواجت طبق سبک روتین انجام بشه و ظاهرش باعث بسته شدن دهان خیلی ها و ارامش تو بشه مجبوری دور ادمای تحصیلات پایینتر رو خط بکشی.
بازم بستگی به شرایط خودت و خونوادت و موقعیتی که توش هستی داره.
نمیگم دور پیشرفتتو خط بکش...اصلا..
اما الان که بدون کنکور هم میشه رفت دانشگاه شاید بعدا موقعیت پیش بیاد.
حالا اگه بعدا با خواستگارای مدرک پایینتر مخالف نیستید جمیعا، ادامه تحصیل باعث بیشتر دیده شدنت هم میشه..اما اگه برعکس باشه.........................
نخواستم ناامیدت کنما.
موفق باشی









نه!


علاقه مندی ها (Bookmarks)