سلام
بهار 66 خیلی خوب بود
ولی این اسم جدیدت خوبه!
من نمی تونم حرفی بزنم
ولی خودت خوب میدونی اینجا کسی نمیاد بهت بگه برو با پسر دوست شو حتی اگه دلش چیز دیگه ای بگه!
وقتی هم با یکی دوست میشی لزومی نداره حیرون بذاری طرفو
خوب این دلبستنا طبیعیه و بستگی به ظرفیت آدمها داره!








علاقه مندی ها (Bookmarks)