مریم جونم چرا روح و جسمه خودتو به خاطر موجودی که حتی لیاقت فکر کردنم نداره اذیت میکنی.میگی سه ماه تلفنو چتو این چیزا /من با آقای یک سال عقد و نامزد بودم ولی به دلایلی به جدایی کشید وقتی ازش پرسیدم چرا با من این کارو کردی و کجا رفت اون عشقی که ازش دم میزدی میدونی چی بهم گفت ؟فقط گفت متاسفم اون وقتا کلم داغ بود .خیلی دردناک بود ولی پیش خودم فکر کردم که اون لیاقت نداره که به خاطرش تباه بشم به خاطر همین چسبیدم به زندگیم و ازدواج کردم و حالا خوشحالم که بخاطر اون آدم آیندمو خراب نکردم عزیزم نگاه اون آقا به شما نگاه جنسیه.آیا واقعا شما گریه میکنی و غصه میخوری و خانوادتو به خاطر داشتن ناراحتی خودت غصه دار کردی چون که عروسک دست یه انسان هوس پرست نشدی به خاطر اینکه اجازه ندادی از تویی که یه انسانی نه آلت دستی برای سرگرمی ناراحتی.نمیخوام نصیحت کنم یا شعار بدم ولی خوشحال باش که دست خودشو رو کرده میتونست بگه یه مدت دیگه صبر کنی و بعد به خاستگاریت بیاد و میتونست اینجوری بازم ازت سوئ استفاده کنه.محبت خدارو نسبت به خودت درک کن و به خاطر خدا و به خاطر خودت از اینکه نمیتونی قبول کنی بازیچه باشی ناراحت و غصه دار نباش.و به خودت افتخار کن .![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)