سلام من دوسته تقریبا" جدید شما هستم
فلسفی نمیگم ولی شاید اگه یه نفر گیرت بیاد که خیلی وابستش بشی و بهش حسه عمیق دوس داشتن پیدا کنی و بذاره و بره.....اونوقت خواهی دونست که اوون کسی که میخوای بذاریش و بری چ حالی میشه
خانم محترم بنظرم با توضیح و تفسیری که فرمودی دوای درده شما همونه که میخوای......و صحبت سایرین آب در هاون کوبیدن است ت ت
درووود










علاقه مندی ها (Bookmarks)