سلام
مسئله خیلی مهمی نی... این دوستیا تو مردم عادی شدن دیگه
خیلی خودتو درگیر نکن دوسته من و بدون که اونم داره احساسی تصمیم میگیره...خیالت راحت![]()
تشکرشده 8 در 6 پست
سلام
مسئله خیلی مهمی نی... این دوستیا تو مردم عادی شدن دیگه
خیلی خودتو درگیر نکن دوسته من و بدون که اونم داره احساسی تصمیم میگیره...خیالت راحت![]()
saaber (سه شنبه 16 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)