به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 14 از 60 نخستنخست ... 456789101112131415161718192021222324344454 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 596
  1. #131
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 333 در 115 پست

    Rep Power
    29
    Array

    خصوصیات اخلاقی که برای من معیار شدن،ممکنه خصوصیات مثبتی برای شریک زندگی آدم نباشن؟

    سلام خدمت همه دوستای عزیز
    بهار شادی عزیز یا هر دوست دیگه ای که اطلاع داره میشه این نماز آشکار کردن امور را برای ما هم بذارین؟؟؟
    شدیدا بهش نیاز دارم...ممنون میشم از کمکتون

  2. #132
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    روح 1 به روح 2:سلام روح 1!
    روح 2 به روح 1:سلام روح 2!

    از ان جا كه گفتگوها نبايد چتگونه باشد روح 3 وارد ماجرا ميشود

    روح 3 به روح 1 و 2:سلام روح 1 , سلام روح 2!
    روح 1 و 2 به روح 3: سلام روح 3!

    باز هم گفتگوها چتگونه است , ارواح ديگه هم وارد ميشوند

    ارواح با هم به تلطيف ميپردازند,
    يكي از روح ها قصد ازدواج دارد و راهنمايي ميخواهد,
    روح ديكر الكي شاد است و حركات موزون انجام ميدهد,
    يكي ديگر از ارواح الكي هي ميخندد اينجوريو ميخواهد انتقام بگيرد
    ان يكي به كله اش ژل ميزند بي اثر!
    ان يكي نفس كش ميطلبد
    روح ديگري مسافرت علمي ميرود,
    يكي ديگه هي تشكر ميكند !!!!
    يكي ديگه تو فكر يك سقفه!
    روح 14 و 215 موهاي هم را ميكشند
    يكي از ارواح اعتيادش به سيگار را تكذيب ميكند و خودش را به خواب ميزند

    يكي ديگه هم كه كلا رفته اند تو روحش , حال و حوصله ندارد
    كلا همه در حال ملاطفتند

    ناگهان صداي در ميايد
    روح 7 ميگه يعني كي ميتونه باشه؟

    x:منم , منم مادرتون!

    يكي از ارواح جلف و خودشيرين به سرعت ميروددر را باز ميكند و اصلا نميگذارد به تحليل شخصيتي و روانشناختي كوبنده در برسيم
    يا نشانه هايش را بررسي كنيم.اخه مجرد است يا متاهل؟سنش؟ اولاد دارد يا نه؟بار اولش است يا نه؟
    خانواده اش را زير سوال ببريم با اين در زدنش يا نه!
    منفعل است يا نه؟
    كلا همه فكر ها متوقف ميشود

    روح خود شيرين فرياد نا هنجار ميكشد
    ارواح متزلزل ميشوند

    فقط صداي جيغ مي ايد, من هم ميپرم تو ساعت

    يكدفعه كليه صداها خاموش ميشود, صداي نفسهاي خودم را ميشنوم

    گفتگوي دروني من اغاز ميشود: يعني به كجا ميروم؟
    ثبت نام ارشدم چه ميشود؟
    شوي اينده ام بي من چه خواهد كرد بي نوا؟
    بقيه ارواح حتما در زندگيشان خطايي مرتكب شده بودند اما چراااااا من؟
    البته ته دلمان خوشحاليم بقيه ارواح حذف شدند و عمرا برويم شكم كوبنده در را پاره كنيم و جايش سنگ بگذاريم

    احساس ميكنم ميتوانستم رفتار جراتمندانه تري داشته باشم و حداقل جاي مناسبتري مخفي شوم:(

    حس اينكه فردا تنها عضو خوب تالار هستم , لبخندي شيطاني به لبم مي اورد
    يعني كيه؟؟؟؟؟كه ميتونه باشه؟؟؟؟


    حالا بي خيال من كه فعلا تو ساعتم
    جهت شادي روح ارواح ناكام جميعا...

    ............................................

    پ.ن: خوب ميشم




  3. 11 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (دوشنبه 15 آبان 91)

  4. #133
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    دیشب داشتم فکر میکردم که چرا اینجا شده عینهو شهر ارواح! تا اینکه امروز دلیلش رو از این روح عزیزی که ساعت پنج صبح حوالی تالار سرگردون بود، فهمیدم.

    حالا روح مخفی در ساعت عزیز! میشه لطفا بگی چه بلایی سر اون روحی که نفس کش میطلبید اومد احیانا؟
    آااااای گفتی! از این رووووووحهای خود شیرین آی لجم میگیره آی لجم میگیره! داشتم فکر میکردم که از اون روحی که پای همه پستها تشکر میزنه هم لجم میگیره یا نه، ولی به نظرم اتفاقا این روح متشکر کلا برای تلطیف فضای تالار و بالا بردن حس خودباوری و اعتماد بنفس اعضا کارش حرف نداره.

    حالا که بساط نخود خورون پشت سر ارواحه، بذار بگم که اه اه اه چقدر لجم میگیره از اون روح خود در گیر که یه پاره آجر تو دستشه و با همه دعوا داره. البته با همه که نه! با هر کی که بیشتر بخنده بیشتر دعوا داره الانه که بیاد سراغ من!

    اینکه روح معتاد به سیگار همه چی رو تکذیب میکنه و... هم چیز بعیدی نیست. کلا یکی از علائم اعتیاد همین "انکار" هستش. یکی دیگه از علائم اعتیاد اینه که طرف ژل آتش زنه بزنه به سرش و سیگار را بذاره گوشه لبش و بره بخسبه! فکر کنم این یکی خودش دخل خودش رو آورد. بیخودی ننداز گردن اونیکه پشت در بود!

    حالا تو رووووحت تلطیف شد اومدی اینجا؟ یا قراره کلا خوب شی؟
    من که خوبم. معجونی از روح الکی شاد و اینجوری و چپ کت اینجوری و بیخودی خندان اینجوری و پای همه پستها تشکر زن و یعنی کلا توووپ توووپم


    =========================

    آقای ابراهیمی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حالا در ایام بین العیدین و در آستانه عید غدیر که همه عیدی میگیرن (از سادات و بزرگتر ها و مدیر همدردی و...) شما تفویض اختیار میکنی به پدر بزرگ که در غیاب شما منو جریمه کنه؟ آخه این رسمشه مرد حسابی؟
    گناه دارم ها!
    نه برادر! با ما به از این باش که با خلق جهانی. برو ببین چیکار میتونی بکنی که این دم عیدی یه جشن حسابی توی تالار برگزار کنی و خلاصه همه رو جمع کنی نهار بدی و عیدی بدی و حرکات موزونی و دامبول دیمبولی و...
    آ باریکلا پسر!
    البته بدینوسیله از پذیرش نور چشمیهای معتاد عزیز! معذوریم مگر اینکه قبلش ترک کرده باشند و گواهی آزمایشگاه توی دستشون باشه



  5. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 11 آبان 91)

  6. #134
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    من نمیدونم جریان چیه که جدیدا این زهره رفته توی خط روح. یعنی این"روووووح" (یو ها ها ها) رو برده به همه قسمتهای تالار همدردی:

    نقل قول نوشته اصلی توسط z o h r e h
    باز هم خود داني و روحت
    متاسفانه با اطمينان ميگم اين نتونستن , و وسوسه شدن و ... برگشتش خيلي سخته چون مستقيما با روحت سر و كار داره
    موفق باشي

  7. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (دوشنبه 15 آبان 91)

  8. #135
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    آهای z o h r e h خانوم
    میبینم که حساااااااابی پارتیت کلفته و 10 تا 10 تا اینجا پست میذاریو هیچکیم باهات کاری نداره

    من بینوا 2 تا پست میزنم، 3تاشو حذف میکنن!!!!

    انقددددددددددددددر گشنمه که نگو
    چه حاااااااااااالی میده مجردی
    میای از سر کار خونه،همه چی آماده،یه چیزی میخوری و یه دوشی میگیریو تخت یه کله میری تا صبح

    خدایا این حال و از ما نگیر

    بچه های الان چی شدن!!!


    بچه 8 سالشه از باباش تبلــــت میخواد...!!
    اونوقت ما 8 سالمون بــود دستمـــونو گـــاز میگرفتیم جاش بمونه شبیــه ساعــــت مچــی شه... !!!


  9. 9 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (چهارشنبه 17 آبان 91)

  10. #136
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    گفتم این ارواح به خودشونم رحم نمیکنن

    نادیا صداتو بیار پایین ! چرا داد میزنی؟

    بعد یه هفته سکوت اومدم دوتا پست زدمااااااا

    تازه پستای من بار مشاوره ای دارن!!!

    مثلا همین چند خط بالا هم اشاره کردم به ترحم و دلسوزی! هم توقف کلام و سکوت! هم در یک رفتار کاملا جراتمندانه پست زدم تو باغ!!

    خدایی حال کردی ! فکر کردی خوابم نه؟!!!

    آهان الان میشه چت گونه! کلا با همه تونم!!!


    نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777

    اونوقت ما 8 سالمون بــود دستمـــونو گـــاز میگرفتیم جاش بمونه شبیــه ساعــــت مچــی شه... !!!


    من برم تا فرشته نیومده

  11. 7 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (چهارشنبه 17 آبان 91)

  12. #137
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    چه جالب مدیر نیست سیستم تالارم که ویروس گرفته شارژ من 0 شده اما پرنگم فکر کنم چند دقیقه وچند ثانیه اش مونده

    داداش فرهنگ من از زیره عوارض مالیات در نرفتم نمیشه هرجا بری شماره ملیت هست بده کاری باید بدی .

    خلاصه بعداز کلی التماس خواهش قسط بندی کردم.

    به به به جوانه؟؟؟ خانم از اینطرفها .خوش اومدی

    بهارشادی هم کمی زیاد ناپدید شده .

    زهره خفاش شب شدی صبحها خوابی شبها میایی تالار .

    نادیا هم که خیلی تنبل شده انگاری خسته هست فکر کنم از فصله بقول بهار زندگی .

    محمد جان اومدم از بی دل انتقام بگیرم .جیم زد .پیداش نمیکنم.

    بی دل هم رعد برق میاد تالار کلی سرو صدا میکنه یک دفعه ناپدید میشه .

    راستی من یه کوچولو تحقیق کردم اکثر نخبه گان ما بیشتر در شیراز هستند . یکی دلیلش رو میدونه .چرا

    بیشترین دانشجویانمون از شیراز هستند .



  13. 8 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (جمعه 19 آبان 91)

  14. #138
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید


    وای خدااااااا.چقد خندیدم
    از صفحه 12 تا اینجارو خوندم و کلی خندیدم،خیلی باحالید به خدا

    z o h r e h جون من اومدم دلتو گشاد کنم :D
    جاتون خالی رفتیم ولایت.من ومامانم.خیلی خوش گذشت،آخرش هم یه سر رفتیم ولایت بی دل اینا بعد فرداش اومدیم(حال میکنم با این کلمه ولایت )

    وای وای وای،برگشتنی پدرمون دراومد،با اوتوبوس بودیم آخه، 12 ساعت تو راه بودیم از 12 ظهر تا 12 شب

  15. 8 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (سه شنبه 16 آبان 91)

  16. #139
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلام به همه دوستان اهل این بوستان

    اول بهتون بگم که دیگه بدون نگرانی پست بزنید من از حقم بهتون میبخشم چون الان فکر کنم بیش از 20 پست طلبکار باشم

    واااااااااای چه جالب پدربزرگ کم رنگ شده چه حسی دارید الان پدربزرگ؟ دستتون از بوستان همدردی کوتاه شده!!!!!!! خیالم راحته که نمیتونید جوابمو بدید نه توی این بوستان و نه پیام خصوصی.عجب این دنیا بالا پایین داره

    زهره جان قضیه این ارواح چیه؟ 10 روز غیبت داشتما چیکار کردید اینجا رو؟؟؟؟؟؟؟؟

    راحیل جان من هم باهات همدردی میکنم ما هم با ماشین خودمون رفته بودیم و مدت زمانی که توی راه بودیم چون زیاد تفریحانه نیومدیم و پشت هم اومدیم خیلی اذیت شدیم به نحوی که تصمیم گرفتیم از این به بعد با هواپیما بریم ولی ... بقیه اش رو نمیگم چون منجر به حذف پستم میشه حیفه زیاد تاپپ کردم زحماتم به باد میره.





  17. 7 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (چهارشنبه 17 آبان 91)

  18. #140
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    این بهار چقد ناقلاست.بهار از نوع زندگیش!
    هی تاپیک حال و احوالی باز میکنه بعد میگه مدیران زحمت بکشن منتقلش کنن

    پدربزرگ جان یادبگیر،ببین،بهار هم از همشهریاش یاد گرفته
    ماشالا دزدگیری هم که میکنه،حالا که کیف پولتو پس گرفتی یه کم سر کیسه شل کن بهاری،کمرنگی بهت نمیاد :)

    فکور جون پستتو حذف نمیکنن،ویرایش میکنن،یه بار من یه پستی گذاشته بودم تو حال و احوال،عزیزان دل ویرایش کردن آخرش یه اینجوری مونده بود که مربوط به همون جمله های حذف شده بود!!!
    وقتی پستمو دیدم اینجوری شدم :D

    __________________________
    پ.ن.وقتی حال دلم خوب نیست اینجا حالمو خوب میکنه.برا همین همیشه اینجام

  19. 5 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (جمعه 19 آبان 91)


 
صفحه 14 از 60 نخستنخست ... 456789101112131415161718192021222324344454 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.