سلام
خوبین
اولا تاسف خودمو از عوض شدن اسمتون اعلام می کنم
خیلی قشنگ بود
نمی خوام چیزی بگم مثلا اینکه یکی از نصیحت کنندگان بزرگ خودش دلش میخواد.............
اولا از طرف خودم درودی بر شرف شما می فرستم که اومدید نوشتید
مرسی ممنون thank you so much
چون شجاعت دارید و مثل بعضی موعظه گر های محترم زیرابی نمیرید
کسایی که موعظه هاشون مال مردمه
و عشق و حالشون مال خودشون
البته چنین چیزی ممکنه یعنی امکان داره ولی من اگه بگم بده و اینجا نمی گم دوستی خوبه یا بدچند روز پیش که در حال صحبت با یه اقایی بودم..و اون داشت شرایط ازدواجشو بهم میگفت دلم میخواس بهش بگم میای دوست معمولی شیم اما نگفتم..
دوست معمولی چه صیغه ایه؟؟یه پسر چطور زیر بار همچین چیزی میره؟؟اصلا چطور ممکنه؟؟
نمیدونم..درسته یه نفرو وارد این بازی کنم که حوصله سررفته منو سرجاش بیاره و بعد بهم بزنم و اون حیرون بمونه که چی شد؟؟
شما خودتون تصمیم بگیرید چی خوبه چی بد!








علاقه مندی ها (Bookmarks)