بهترین دعایی که می تونستی در حقم بکنی، همین بود وینتر عزیز.
[undefined=undefined]دلم می خواد امضات رو با تمام وجودم فریاد بزنم!!![/undefined]
تشکرشده 57 در 9 پست
بهترین دعایی که می تونستی در حقم بکنی، همین بود وینتر عزیز.
[undefined=undefined]دلم می خواد امضات رو با تمام وجودم فریاد بزنم!!![/undefined]
کاربر عادی (جمعه 17 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)