سلام ممنونم
من خودمم به این فکر افتادم که وارد یک جمع دیگه بشم
مثلا من الان به کلاس موسیقی میرم و این امکان هست که ورزش برم یا کلاسهای مربوط به رشتم
بچه های زیادی هستند تو کلاس موسیقی
ولی از یک طرف هم با توجه به تجربه های قبلیم میترسم زیاد نزدیک بشم بهشون
نمی دونم چرا دچار بد بینی هم شدم
البته باهاشون گرمم و حرف هم میزنم
ولی تو محیطای قبلی تقصیر خودمم بود که خیلی تلخ تموم شد
اصلا نمی دونم چرا همیشه مغز من تو گذشته گیر کرده و یک کلاف سردر گمم!
یه جوریه سخته
انگار باید از هیچ شروع کنم و دنبال آدمهای تازه بگردم تمام این آدمها رو فراموش کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)