اما نزدیک به دو ساله سرد مزاج شده.و به مادرم بی توجه.تو این مدت هیچ رابطه ای نداشتند.رایحه عشق محترمحالا من پیشنهاد دادم امروز برم خونشون بعد به پدرم بگیم با هم بریم مرکز ان ای
به نظر من شما به هیچ عنوان نباید با این کیفیت در کار پدر و مادرت دخالت کنی. اینکار اصلاً صلاح نیست.
البته من سن شما و یا سن پدر و مادرتون رو نمی دونم ولی اونها احتمالاً در سنی هستند که بتونند زندگیشونو با تدبیر حل و فصل کنند.
البته فکر نمی کنم بچه حلال مشکلات پدر و مادر شما باشه.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)