سلام
زیبا خانم
من هم مطلبی می نویسم شاید کمکت کنه
وقتی میخواهی خطای کسی را پیگیری کنی تنها راه حل جامع و کاملی میتونی بهش استناد کنی اینه که فقط صبر کنی.
ببین. من نمیخوام خدای نکرده روی رفتار شوهرت اسم جرم بذارم اما زمانی که یک پلیس دنبال یک جرم هست تا زمانی که تمام شواهد و قرائن مستدل رو جمع آوری نکرده به هیچ عنوان اقدام به عملیات نمی کنه. ای بسا خیلی از بررسی های پلیسی در میانه راه مختومه میشود و فرد مشکوک اصلاً متوجه حضور پلیس نمی شود.
بنابراین اینکه شما بصورت آنلاین! و لحظه ای مشغول چک کردن هستی صرف نظر از اینکه شوهرت خطایی کرده یا نه راه اشتباه و ناشیانه ای را طی می کنی.
کمی واضح تر بهت بگم. اگر شما میخواهی ارزیابی از رفتار شوهرت داشته باشی رفتار اون رو در طول مثلاً یک ماه ارزیابی کن و ببین نسبت به ماه قبل چطور بوده.
معمولاً افراد خطاکار در طول زمان نمیتونند پنهان کاری موفقی داشته باشند و به اصطلاح یه جای کار میزنه بیرون یا تناقض هایی در رفتارها بوجود میاد که طرف نمی تونه اونها رو توجیه کنه. و اگر هم موردی نبوده که چه بهتر .
بنابراین اینکه شما دائماً در حال دیدبانی شوهرتون هستید ضمن اینکه جو بی اعتمادی در خانواده بوجود میاره طرفتون که شوهرتون باشه هم در صورتی که خطایی کرده باشه مجبورش میکنی که دائما دور بر خودشو مراقبت کنه و به اصطلاح واکسینه کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)