واقعانمیدونم چی بگم خیلی تاسف باره.اشتباه کردی علنا گفتی و همه رو در جریان گذاشتی نمیدونم چطور راهنماییت کنم همه بر علیه توان .باید اعتماد شوهرتو جلب کنی.هر جور که شده .رابطتو باهاشون کم کن شایدم هیچ وقت تنها خونشون نرو و هیچ وقت شبا اونجا نمون.با شوهرت صحبت کن مسئله که مربوط به آبروئه.آروم و قانع کننده باهاش حرف بزن بگو اشتباه کردی این مسالرو بیان کردی ولی حالا که گفته شده بهش بگو که ازش کمک میخوای که دیگه تو این شرایط قرار نگیری.مراقب خودت باش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)