عزیزم میتونی به تایپیک های دیگه سر بزنی و به خاطر مشکل کوچیکت خدا رو شکر کنی.شما و جاریتون هر دو عروس اون خونواده این و هیچ فرقی برای مادر شوهرتون ندارید پس این حرفشو لازم نیست به دید بد نگاه کنی.از شوهرت کمک بگیر و بگو که اگه دوست داری بریم خونه برادرت میتونی یه پاکت شیرینی هم بگیری و بری لازم نیست عذر خواهیم کنی. اگه شوهرت قبول نکرد وگفت لازم نیست بریم شما به مادر شوهرت بگو که شوهرت نمیاد راضی بشه شما هم مشکلی ندارید و میرین.سعی کنید از شما ناراحت نشن ولی اگرم مطمئنید که مشکل از شما نیست و قصد ناراحتی کسی رو ندارید و اونا دوست دارن بیخودی و در صورتی که حق ناراحتی ندارن پس شما هم این اجازرو بدید که ناراحت بشن تا وقتی که خودشون به اشتباهشون پی ببرن .هیچ احتیاجی به جبهه گیری و ثابت کردن بیگناهی شما نیست بی خیال باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)