سلام
همونطور که گفتم عاملی در ایجاد حس تنفر پیش اومده که اون رو هم شما گفتید.
که مهمترین عاملش زود ازدواج کردن شماست. جایی ندیدم بگید سن همسرتون رو ولی احتمالاً حدود سن
شماست.
دختر ها توی سنی که شما دارید بعلت آشنایی تازه با موضوع ،یک حس تنفر نسبت به مسایل جنسی دارند که به
مرور زمان و با افزایش میل جنسی و رسیدن به سطح طبیعی ،رفع خواهد شد . همچنین در پسر ها میل جنسی در
این سن بسیار سرکش هست و افراد خیلی بی مبالات رفتار میکنند و گاهاً حرکات نسنجیده (بعلت تازه کاری و
ناپختگی) ازشون سر میزنه.به نظر من مشکل شما مشکل حادی نیست و به مرور رفع خواهد شد بشرطی اوضاع رو
مدیریت کنید.
پیشنهاد میکنم هم خودتون و هم شوهرتون (خصوصاً شوهرتون)در مورد مسایل جنسی مطالعه کنید
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)