ممنونم دختر مهربون کنارم هستی.بله گناه هستند و سخت گیری شخصی نیست.
فرشته مهربان، عزیزم، من برای انجام هر کار معقول و نامعقولی آماده ام و الان هم احساساتی نیستم که تصمیمم از رو احساس باشه. می خوام این بحران رو حلش کنم و برای خارج شدن ازش هر کاری لازم باشه انجام میدم. پس در خدمتتون هستم و پیشاپیش سپاسگزارم.![]()








بله گناه هستند و سخت گیری شخصی نیست.

علاقه مندی ها (Bookmarks)