یک قانون تلخ وجود داره و اون هم اینه که:
برای به دست آوردن هر چیز باید یک سری چیزهای دیگه رو از دست داد!
نگرانی شما هم تا حدی منطقی و قابل تامل هست.
البته از جهتی میتونید دلگرم باشید چون متاسفانه روز به روز به تعداد خانم های با مشخصات زیر داره افزوده میشه:
سن در مرز 30 سال و یا بالاتر
دارای تحصیلات بالا(ارشد و دکتری)
دارای شغل و درآمد
دارای زیبایی و کمالات
ولی...... بدون شوهر و مجرد!
راستی ارشد هم دیگه این روزا آش دهن سوزی نیست و چندان هم بالا حساب نمیشه پس با خیال راحت به تحصیل ادامه بدید! ماشالا دانشگاه آزاد دیگه به کسی نه نمیگه.آدم سر جلسه فقط حضور پیدا کنه و بیسکوییت رو بخوره حتما قبول میشه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)