سلام
"کاربر عادی "عزیز همینکه میدونی داری اشتباه میکنی خودش خیلیه.تو نصف راه رو رفتی فقط میمونه انجام ندادن
کارهایی که میدونی اشتباهه .
من مطمئنم تو میتونی بهترین مادر و همسر دنیا باشی چون وجدان داری .
حتما به راهکارهایی که دوستان وکارشناسای باتجربه ی تالار ارایه میدن گوش کن ومطمئن باش بد جایی نیومدی.
موفق باشی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)