حالا که میگید خانم پخته ای هستند، این مسائل رو باهاشون درمیون بذارید و حرف های دلتون رو بهش بزنید، به جز اینکه ایشون یکنواخت هستند. یعنی توقعاتتون رو از ایشون طلب کنید چون توقعات سخت و خاصی نیست. اگر تغییر کردن، که خیلی خوبه، اگر هم نه که میتونید راحت تر، منطقی تر و با وجدان راحتتر رابطه رو تموم کنید ولی تا وقتی میشه صحبت کرد، پیش خودتون نتیجه گیری نکنید. بعضی چیزها لازمه به طرف گفته بشه تا با روحیات شما آشنا بشه . چون توقعاتی که دارید شاید همه پسرها این رو نداشته باشن و این موارد رابطه مستقیم به شخصیت شما داره و مخصوص شما است.
در ضمن این هم می تونه تستی باشه از اینکه ایشون چقدر سعی میکنه تا به خواسته های شما توجه کنه و میزان انعطاف پذیری ایشون رو میتونه نشون بده








علاقه مندی ها (Bookmarks)