سلام
ایا فقط بخاطر خانواده ها میخواین ادامه بدین؟؟
خود خانم هیچ دلیلی واسه ادامه نیست؟؟
چی توش دیدین که خواستید رابطه ادامه پیدا کنه تا به حالا ...؟بالاخره خوبی هم دارن دیگه......
اگه اشتباه نکنم تو دوران اشنایی ونامزدی هستید(عقد نشدید؟)...واین دوره واسه اینه که هم رو بیشتر بشناسید وببینید به درد هم میخورید یانه بعد واسه ازدواج تصمیم بگیرید
در شروع یک رابطه باید هیجانات تو اوج خودش باشه وبه ادم امیدوانگیزه بده .
اگه میبینید توقعاتتون برطرف نمیشه وقتشه یه بازبینی به این رابطه داشته باشید.
گذشت زمان کار رو بدتر میکنه .
سکوت شما وادامه این رابطه میتونه به عنوان رضایتتون تلقی بشه.
البته باید تو هر تصمیمی غرور واحساسات دختر خانم هم درنظر گرفته بشه.
البته این صرفا نظر شخصی منه.
موفق باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)