به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32

موضوع: من تنهام!

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    989
    سطح
    16
    Points: 989, Level: 16
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 257 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    دوستام میگن شدی عروسک پشت ویترین! خیلی امتیازا داری همه وقتی میبیننت به به و چه چه میکنن اما توان خریدنتو ندارن. عروسکای گرون مشتریای کمتری دارن...
    دوستات بهت نگفتن که عروسکای ارزون خیلی زود دل خریدارشون رو میزنن؟

    همون عروسک گرون باش که اگر از 100 نفر یکی توانایی خریدنتو داشت قدرتو بدونه .


  2. 8 کاربر از پست مفید gold تشکرکرده اند .

    gold (یکشنبه 14 آبان 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    دوستان از همتون سپاسگزارم.
    انقدر احساساتی شدم که اشک تو چشمام حلقه زده...
    ممنون که تنهام نذاشتید.


  4. 4 کاربر از پست مفید the secret تشکرکرده اند .

    the secret (یکشنبه 14 آبان 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 04:00]
    تاریخ عضویت
    1391-8-14
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    232
    سطح
    4
    Points: 232, Level: 4
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    نقل قول نوشته اصلی توسط the secret
    دوستان از همتون سپاسگزارم.
    انقدر احساساتی شدم که اشک تو چشمام حلقه زده...
    ممنون که تنهام نذاشتید.

    برای جبران تنهای میگم
    سعی کن با دوستات رابطه بهتری داشته باشی یعنی خیلی صمیمی تر که از اون فکرای که هیچکی اونی که میخوای نیست و تنهای بیرون بیای و کم تر بهشون فکر کنی

    و کم کم آرمان ها تو روش کار کن چون ازدواج یک پورسه طولانی هست و باید به شناخت کامل خودت و ارزش هات برای ازدواج برسی

    البته بارم مبگم منم مثل خود شما ام!!

  6. 2 کاربر از پست مفید behrooz.shie تشکرکرده اند .

    behrooz.shie (یکشنبه 14 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow RE: من تنهام!

    نه قبول بفرمایید مثل من نیستید. از نام کاربریتون مشخصه که آقا هستید!
    همین تفاوت کافیه برای اینکه بگم شرایط ما یکسان نیست!
    در مملکت ما جامعه واسه آقایون حکم یه کاتالوگ برای انتخاب همسر رو داره.برای هر دختری که دیدن و خوششون اومد میتونن پا پیش بذارن. فوقش نه میشنوند. اما درهر صورت شانسشون رو امتحان میکنند.

    از دوستانی هم که قدم رنجه میکنن و میان به این بخش سر میزنن میخوام حتی اگه حوصله ی تایپ کردن دیدگاه و نظرشون رو ندارن ، با نظر هرکدوم از بچه ها که موافقن با استفاده از دکمه تشکر لااقل جهت فکریشون رو به ما هم اعلام کنن.
    ممنون

  8. 3 کاربر از پست مفید the secret تشکرکرده اند .

    the secret (جمعه 10 آذر 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 15:11]
    تاریخ عضویت
    1391-7-08
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    395
    سطح
    7
    Points: 395, Level: 7
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    من هم با نظرات کارشناس افتخاری فرشته مهربان موافقم. ما که تجربه ازدواج را داریم اینرا به شما می گوییم که ازدواج تصمیم سخت و پیچیده ای است و شما هنوز جوان هستی .روی درس هایت تمرکز کن و سعی کن برای خودت جایگاه مناسب و استقلال مالی در جامعه کسب نمایی و هیچ وقت با کسی که در شان شما نیست وصلت نکن.دیگران را با خودت مقایسه نکن هر کس دارای خانواده و شخصیت و منش و دیدگاه خاصی است و بهمین علت خواسته های افراد بسیار با هم متفاوت می باشد . مطمئن باش شخص دلخواهت را می یابی ولی باید صبر و تعقل پیشه کنی.

  10. 7 کاربر از پست مفید rana91 تشکرکرده اند .

    rana91 (یکشنبه 14 آبان 91)

  11. #16
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من تنهام!

    هیچ وقت برای رفع احساس تنهایی ازدواج نکن چون ممکنه بعداز ازدواج عمیقتر بشه بخصوص اگر با تفاوتها مواجه شوی . احساس تنهایی را از درون رفع کن و ..... و در باره ازدواج سنجیده باش . در همین تالار راهکارهایی داریم برای یافتن همسر مناسب و می توانی استفاده کنی . در این اینکه در پی همسر مناسب باش اما تمامی تمرکزت را روی داشتن همسر قرار نده که هم روحاً مختل می شوی و هم برنامه های کنونی زندگیت دچار اختلال خواهد شد .


    .

  12. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 14 آبان 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مهر 99 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1387-6-06
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    11,858
    سطح
    71
    Points: 11,858, Level: 71
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 92 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    واقعا" آدم تاسف میخوره همچین پست هایی رو میبینه!
    یه زمان میبایستی از میون آدم خوبا آدم بدها رو میشناختی حالا کلا برعکس شده
    آخرشم این آدم خوبه است که تنها میمونه.

    ما و این جامعه داریم به کجا میریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    طرف 19 سال بیشتر نداره برگشته میگه رابطه با دختر دیگه قدیمی شده الان رابطه با زن متاهل مده!
    اون یکی زن داره آزادانه رابطه برقرار میکنه میگه زنم رو دوست دارم چون مادر بجه هامه ولی پاسخگوی همه نیازام نیست!
    خدا آخر و عاقبت هممونو ختم به خیر کنه.

    دوست من secret جان زیاد خودتو اذیت نکن بالا خره جفتتو پیدا میکنی،فرصت زیاد داری هنوز،خوبی راه خودشو پیدا میکنه ، به خدا توکل کن.اون که لایقت باشه به وقتش میاد سراغت.

  14. 6 کاربر از پست مفید jazire تشکرکرده اند .

    jazire (یکشنبه 10 دی 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 00:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    دوست خوبم
    من خوب درک میکنم که چی میگی . من میدونم چون یه دختریم هم سن وسال تو و میدونم چقدر تو این سن نیاز به احساسات خوب و قشنگ و عاشقانه تو وجود دخترا هست. منم مثل تو 22 سالمه با این تفاوت که هیچ وقت مورد توجه کسی نبودم . خواستگارم نداشتم حالا من باید چیکار کنم؟ نا امید نباش دوست من میبینی که وضعیتت از خیلیای دیگه بهتره پس امیدوارانه و شاد و مثبت زندگی کن چون من تو وضعیت تو چیزی برای ناراحتی نمیبینم . دعا کن اون کسی که لیاقتت رو داره پا پیش بذاره حتی اگه اولین و آخرین خواستگارت باشه. ارزش تو به تعداد خواستگارات بستگی نداره به قلب خوب و مهربونت وابسته ست. دوست عزیزم منم تنهام خیلیم تنهام ولی خدا رو دارم . بهش توکل کن من مطمئنم آینده خیلی روشنی داری . من همیشه رو دخترایی که رشته های ریاضی و مهندسی میخونن حساب دیگه ای باز میکنم ( خودم مخ ریاضی ندارم) قوی باش دختر باور داشته باش لایق بهترین هایی

    در ضمن دیگه هیچ خواستگاری رو صرف اینکه پدر و مادرش تو روستان رد نکن سعی کن اول خود طرف رو بشناسی این نظر منه البته.

  16. 2 کاربر از پست مفید افرا90 تشکرکرده اند .

    افرا90 (جمعه 10 آذر 91)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    دوستان ممنونم بابت نظراتتون. واقعا آروم شدم . فقط چندتا نکته رو باید بگم.
    من به اون آقا صرفا بخاطر روستایی بودن پدر و مادرشون جواب منفی ندادم. پس تصویری از یه پسر روستایی صاف و ساده و مهربون با پدر و مادری زحمتکش ، که بیشتر تو فیلما دیدیم رو کلا از ذهنتون حذف کنید. مشکلات دیگری هم داشتن که نیاز به توضیح نیست.
    و اینکه من هیچوقت بخاطر رفع احساس تنهایی به ازدواج فکر نمیکنم. دوستان بسیاری دارم. ازون دسته آدمهایی نیستم که افسرده و ملول یه گوشه بنشینن و مدام در مورد اینکه از فلان رفیقشون ضربه خوردن و روزگار نامرده و ... صحبت کنم. چون پذیرفتم که هیچ انسانی کامل نیست و مخلوقات خدا رو باید با تمام نقایصشون دوست داشت.
    منظورم از تنهایی احساس خلاء وجود یک همفکر و همراه ثابت بود.
    این توان رو در خودم میبینم که بتونم یه زندگی رو اداره کنم. پدر و مادرم سفر زیاد میرن . حتی وقتی 1 ماه رفته بودن سفر حج ، خونه رو از خود مامانم بهتر مدیریت کردم.

  18. 4 کاربر از پست مفید the secret تشکرکرده اند .

    the secret (شنبه 20 آبان 91)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    سلام دوستان...
    الان حدود یه ماه از وقتی که این تاپیکو زدم میگذره...
    هر وقت مشکلم یادم میوفتاد میومدم و یه دور دیگه نظرای همه تونو میخوندم. حتی توجه میکردم که کدوم پستا تشکرهای بیشتری گرفته.
    خلاصه اینکه حکم مسکن رو داره برام.
    اما هنوز نتونستم کامل با این وضعیتم کنار بیام

  20. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (جمعه 10 آذر 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.