جنس تنهایی من نداشتن دوسته
انگار همه از من فرار میکنن
من 25 سالمه
بیکارم
از صبح تا شب پشت کامپیوتر تو خونم
کسی نیست باهاش بگردم
نمی تونم به مردم التماس کنم که با من بگردن!
شاید یکیو تو محل ببینم در حد چند لحظه سلام
در ضمن یه مقدار هم بد بینم واسه پیدا کردن دوست های جدید و سختگیرم!
اصلا بلکل از یادها رفته ام
این واقعیت داره که کسی منو آدم حساب نمی کنه
آخه این تنهایی چی بود که سراغم اومد
مجازات اجتماعی؟
اشتباهات 10 سال اخیرم چه تو نحوه برخورد با مردم چه با دختر ها و..........(تاپیک قبلیم)
؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)