با عرض سلام
اولا تبریک میگم به شما به خاطر حفظ نجابت و وقارتون
ثانیا به نظر میرسه مشکل شما بیشتر نداشتن خواستگاره البته از نظر شما
شما همش 22 سالته هنوز فرصت و ظرفیت هست واسه پیشرفت و ........
به نظر من این نیازو کنترل کنین تا یه وقت خدایی نکرده شما رو هل نده سمت روابط بی قاعده و پوچ
ضمنا ممکنه شما رو به سمتی ببره که مجبور شین تن به هر خفتی بدین واسه صرفا ازدواج
اگه می بینی شخصی مناسب نیست خوب مناسب نیست البته نمیگم ظاهری قضاوت کن ولی این اخلاقت خوبه که هر کسی رو نپسندی و شخص همسطح خودتو انتخاب کن
اشکال از تو نیست!
در مورد راهکاری واسه افزایش خواستگار من راه حلی به ذهنم نمیرسه ولی تاپیک هایی هست که بپرسی میگن واست
یه ذره از این افکار بیرون بیا








علاقه مندی ها (Bookmarks)