تجسس یعنی چه؟ بالاخره داده استفاده کنم دیگه منم اتفاقی دیدمش .جوری از شوهر خوااهرم متنفر شدم که حد و حساب نداره دلم میخاد خفش کنم... نه اگه به خواهرم بگم بیچاره از زندگی میبره
تشکرشده 11 در 7 پست
تجسس یعنی چه؟ بالاخره داده استفاده کنم دیگه منم اتفاقی دیدمش .جوری از شوهر خوااهرم متنفر شدم که حد و حساب نداره دلم میخاد خفش کنم... نه اگه به خواهرم بگم بیچاره از زندگی میبره
soha10 (یکشنبه 21 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)