سلام
به نظرم یه مدت زیر نظر بگیرش .ببین ایا باز اون مسایل تکرار میشن یا نه؟؟
اگه باز تکرار شد بایه فرد قابل اعتماد در میون بگذاری بد نیست.بالاخره شما باهاش اتمام حجت کرده بودی وجای گله وشکایتی باقی نمیمونه......
تشکرشده 568 در 180 پست
سلام
به نظرم یه مدت زیر نظر بگیرش .ببین ایا باز اون مسایل تکرار میشن یا نه؟؟
اگه باز تکرار شد بایه فرد قابل اعتماد در میون بگذاری بد نیست.بالاخره شما باهاش اتمام حجت کرده بودی وجای گله وشکایتی باقی نمیمونه......
هیام (شنبه 13 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)