خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.چون به علت تکرار رفتارهایم همسرم با ناراحتی از من خداحافظی کرد و برای چند روز به شهر دیگری رفت.(البته با وجود توهین های من در لحظه اخر با هدیه کوچکی از من اجازه رفتن خواست اما بازهم .....و در اخرین لحظات اشک او ر به عنون یک مرد دیدم )تکرار میکنم به عنوان یک مرد....
راه تجدید نظر در افکار خود را نمیابم.......تلاش میکنم اما باز هم رفتار بد تکرار میشود...
این موضوعات باعث شده با او در هیچ مهمانی حاضر نشوم و همسرم به خاطر این موضوع مورد شماتت خانواده و اطرافیانش قرار گرفته است
خواهش میکنم راهنمایی کنید....










علاقه مندی ها (Bookmarks)