سلام
آخه خواهر عزیز ،آدم به کسی که دوستش داره و عاشقشه توهین میکنه!؟
بهتر از همه خودتون میتونید مسئله رو ریشه یابی کنید.
اول باید دلیل بحث هاتون رو روشن کنید.
دوم دلیل پرخاشگریتون رو.
حدس میزنم به دلیل ویژگی هایی که دارین کمی دچار غرور هستید!
جالبه که فرمودید " او از من تبعیت نمیکند"! دقت کنید ایشون همسر شماست نه غلام حلقه به گوش!
ضمنا عنوان مناسبی برای تاپیکتون انتخاب کنید که گویای مشکل و مسئله شما باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)