ممنون
من شروع کردم
خیلی وقته ,اشتباهاتم هم کم شده,در واقع با گذشته خداحافظی کردم
اما نمیدونم باید برم و از همکارم حلالیت بطلبم یا نه
شرمندگی شم حاضرم بپذیرم اما میترسم فکر کنه تو محیط کار همه میدونن و معذب شه
نمیخوام کسی بفهمه جداشدم
بخدا درموندم,چیکارکنم,بگم یا نه
در مورد کارها هم دیگه بهش فکر نمیکنم و انجام نمیدم,اما میدونم مث قبل نمیشم
بخدا من صفحه دلمو سیاه نکردم,بخاطر شوهرم همه کاری کردم اما آسیبش به خودم رسید,چیکار کنم خدا
هر کاری حاضرم بکنم
حتا اگه سخت باشه
فقط کمکم کنید
چیکار کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)