فرشته چقدر زیبا توضیح دادی ، من که واقعا لذت بردم و از این بابت ازت ممنونم
برای مهربونی هم لحظاتی پر از خوشبختی رو آرزو میکنم و به اراده و توانش در توبه نصوح تبریک میگم و کمی هم حسودیم میشه!
به نظر من جواب سوالت اینه که اگر مهربونی قدیم جواب میخواد که حق داره بدونه اما مهربونی جدید نه چون مهربونی تازه متولد شده چیزی برای پنهان کردن نداره











علاقه مندی ها (Bookmarks)