ای بابا چرا تالار قاط زده؟ هر چی می نویسم نوشته نمیشهنوشته اصلی توسط فرانک1389
برای بار صدم می نویسم :
فرانک عزیزم
آخه ارزش گفتن نداره . من از ایشون چند سوال ایمیلی پرسیدم و ایشون خیلی تند جوابمو داد . فکر کنم اگر حضوری می پرسیدم کتکم میزد
در هرصورت نتیجه ی خاصی دربر نداره که بخوام وقت شما رو بگیرم![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)