نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389
یاسا جان چی شد؟
مگه اون آقا بهت چی گفته که رنجیدی و فکر میکنی بد هستی؟

من از نتیجه تاپیکت میخواستم خودم به نتایجی برسم لطفا اینجوری تمومش نکن و ادامه بده ببینیم مشکل چیه؟
ای بابا چرا تالار قاط زده؟ هر چی می نویسم نوشته نمیشه

برای بار صدم می نویسم :

فرانک عزیزم
آخه ارزش گفتن نداره . من از ایشون چند سوال ایمیلی پرسیدم و ایشون خیلی تند جوابمو داد . فکر کنم اگر حضوری می پرسیدم کتکم میزد

در هرصورت نتیجه ی خاصی دربر نداره که بخوام وقت شما رو بگیرم