به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 فروردین 92 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-4-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    1,048
    سطح
    17
    Points: 1,048, Level: 17
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 569 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    دوست عزیز شما راه دیگه ای ندارید ، الان وضعیتی پیش اومده که دیگه نمیشه جمعش کرد و ناچار باید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنید ، اما متاسفانه شما "بدتر" رو انتخاب کردید.
    درسته که دونستن همسرتون میتونه ناخوشایند باشه اما دروغ گفتن شما نه تنها ناخوشاینده بلکه دوری و سردی عمیقی رو به رابطتون شما تحمیل میکنه ، راهی رو نرید که امکان برگشت نداشته باشه
    ممکنه فردا از طریق دیگه ای همسرتون مطمئن بشه که اون شخص شما بودید (البته الانم هست اما راه اثباتش رو نداره)
    اونوقت شما علاوه بر گناه ، متهم به دروغگوئی بعد ازدواج هم میشید ، که از گناهتون نابخشودنی تره ، چون اون مال زمانی بوده که همسرتون نبوده اما دروغتون رو امروز به همسرتون گفتید
    نذارید راه دروغ به رابطتون باز بشه ، حیف رابطه شما نیست؟
    بهتره جوی عاطفی ایجاد کنید و حقیقت رو به همسرتون بگید ، به هرحال اونهم اگه ببینه باهاش صادق هستید ، احساس واقعیتون رو بهش میگید و از کارتون پشیمونید کوتاه میاد
    برای زنها خیلی مهمه که همسرشون صادقانه احساس واقعیش رو باهاشون درمیون بذاره و اونارو هم درک کنه ، اگه واقعا بجای جنگیدن با شریک زندگیتون ، راه صداقت و هم احساس شدن رو در پیش بگیرید این مساله قابل حله

    اجازه ندید رابطتون خراب بشه و یدتون باشه که دروغ دروغ میاره .. تا قیامت باید دروغ بگید و یک روزی میرسه که دیگه با هیچی نمی تونید وضعی رو که به وجود آوردید جمع کنید.

  2. 6 کاربر از پست مفید کبـود تشکرکرده اند .

    کبـود (چهارشنبه 10 آبان 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 05:31]
    تاریخ عضویت
    1391-6-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    427
    سطح
    8
    Points: 427, Level: 8
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..


    در ماجرایی کمی مشابه بودم. اتفاقی متوجه پنهان کاری همسرم شدم. به جان مادرش و من قسم خورد که اشتباه می کنم.

    تا اینکه ده روز پیش شواهدی پیدا شد که قابل حاشا کردن نبود. کار جالبی که کرد (هر چند که دیر بود ) این بود که گفت به من 24 ساعت فرصت بده، بعد از اون قبول کرد که من درست می گم و اون دروغ گفته.

    از این جهت می گم 24 ساعت وقت خواستنش جالب بود که اگر این کار را در موقع مناسب انجام داده بود خوب بود. مثلا اگر شما بدون هیچ جوابی به همسرت ازش وقت می گرفتی و بعد با مشورت با یک نفر یا مثلا این سایت، تصمیم می گرفتی چه جوری جواب بدی.

    بعضی مسایل نباید گفته بشه و من هم هیچوقت نمی خواستم که بدانم. اما اگر درست پوشیده بشه.
    وقتی شما فیلم را از بین نبردی و همسر من هنوز با اون خانم ارتباط داره ( حدودش را نمی دونم )، پس پنهان کاری، بیهوده است. زمانی می شه اشتباه گذشته را پنهان کرد که با تمام وجود کنار گذاشته شده باشه.

    من هنوز به نقطه مشخص و تصمیم درستی نرسیدم که بگم اگر به همسرتون بگید چه حالتی ممکنه پیش بیاد. رابطه گذشته یک طرف، پنهان کردنش یک طرف، ادامه دادنش یک طرف، قسم دروغ خوردنش یک طرف و ... حس خیلی بدی دارم.

    من متوجه نشدم که شما توی فیلم تنها هستید یا کس دیگری هم توی فیلم هست؟ منظورم این است که متوجه نشدم چه جور فیلمی است.

    راه حلی که به نظر من می رسه این هست که از خانمتان بخواهید کلا مساله را فراموش کند. بگید که راهی برای اثباتش به نظرتون نمی رسه و حاضرید قسم بخورید که همیشه بهش وفادار بودید ( اگر بودید) و اون هم بهتره که خودش را اذیت نکنه.
    شاید اگر از یک مشاور حضوری کمک بگیرید که خانم را توجیه کند بد نباشد.


  4. کاربر روبرو از پست مفید سنگ تشکرکرده است .

    سنگ (سه شنبه 09 آبان 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 آذر 91 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    315
    سطح
    6
    Points: 315, Level: 6
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    با سلام و ممنون از همه دوستان که نظر میدن.....
    خانمم اخلاق خاصی داره گفتم که هر ماه با هم بحث داشتیم اما دو روز بعد(بحث ها )مثل دوتا عاشق تازه به هم رسیده بودیم وهمش میخندیدیم
    خیلی عاشق سفره اگه یکم وضع مالی بهتری داشتم یه سفر میرفتیم شاید روحیه بهتری پیدا میکرد (چون قبل از این ماجرا فیلم قرار بود بریم سوریه اما الان که خدا لعنتشون کنه خیلی گران شده یعنی دو برابر شده نمیتونیم بریم)
    حقیقت نمیتونم بهش بگم چون اگه حقیقت بدونه ممکن نتونه باهاش کنار بیادمن ایجوری شناختمش وهمش میخواد سوائل بپرسه که کی بود ...چند نفر بودید ...تا حالا چند بار از این کارا کردید... چند تا داری مثل این......چرا از این طرف....... صیغه بوده ....... دختر بوده.......و........
    من باید به همه این سوالات جواب بدم (آیا به نظر شما میتونم به همه سوالات راستش بگم ودیگه نباید دروغ بگم و اگه راستشو بگم خانمها جواب بدهند بهتره دیگه سوالی برای خانمم نمیمونه اون با این حرفها آرام میشه) ...
    خانمم وقتی فیلم(جنسی ) دیده بودچند روز بعد با دکتر مشاور صحبت کرده بود که دکتربهش گفته بود کار شوهرت هسته( چون من USB ازش گرفتم بودم) وتو نمیتونی بهش اعتماد کنی تا اینکه ثابت کنه که اون نبوده واگه میخوای باهاش زندگی کنی و نمیخوای جدا بشی باید یک جلسه با شوهرتان بیاید تا من بگم چه کار کنید........اما من نمیتونم برم باهاش چون اگه ازم بپرسه که تو بودی یا نه نمیدونم چی جواب بدم به همین خاطر منصرفش کردم از رفتن به مشاوره وبهش گفتم که من نبودم وبقیه ماجرا..........
    من دونبال نرم افزاری هستم که بشه باهاش تصویر پشت فیلم عوض کنم یا نرم افزاری که فیلم موبایل ویرایش (تغییر چهره یا پس زمینه )کنه
    هر روز میرم خونه میخندونمش باهاش بازی میکنم اما توی نگاهش یه چیزو میخونم (که میگه من نمیدونم چه کار کنم در کل اعصابش داغونه میگه خنده هام از ته دل نیست دارم آب میشم)
    هر چه فکر میکنم نمیتونم تصمیم قاطعی بگیرم وهمش دارم عذاب میبینم ومیکشم.... ..........

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    1- به نظر من از فکر نرم افزار و غیره بیرون بیایید. خانمتون وقتی شما نبودید سر فرصت فیلم را دقیق دیده. تغییر دادن پس زمینه فیلم و غیره بی فایده است. حتی شاید یک نسخه هم کپی کرده باشه. پس بهتره روی فیلم مانور ندید.

    2- متاسفانه این مساله که گفتید در مورد خانمها صدق می کند. علتش را نمی دونم. ولی هزار تا سوال ریز و درشت باید جواب بدید. از رنگ لاک اون خانم بگیر تا هوا ابری بود یا آقتابی و ....

    3- به نظرم مشاور با این قطعیت نمی گه که شما بودید. یا خانمتان حرف مشاور را اشتباه برداشت کردند یا به شما یه دستی می زنند.
    مقاومتتون در مقابل تمام راههایی که خانمتون پیش روتون می ذارن، اون را مطمئن می کنه که مشکلی هست.

    پیش مشاور برید. نهایتش این است که روی حرفتون بمونید و بگید که شما نبودید.
    مشاور که محکمه و دادگاه نیست که بخواهد چیزی را اثبات کند. می خواد کمک کنه مشکل شما حل بشه.
    اگر مشاور را می شناسید یک جلسه خصوصی قبلش برید و مساله را روشن کنید.

  7. 4 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (پنجشنبه 11 آبان 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 آذر 91 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    315
    سطح
    6
    Points: 315, Level: 6
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    با سلام
    1- میخوام یک فیلمی در حد اون فیلم بسازم البته اگه امکانش باشه یه سری اطلاعات دارم از نرم افزار........میدونم که فیلم کپی نکرده ولی چند دفعه دیده نمیدونم

    2-همین موضوع نارحت کننده است اگه راستشو بگم باید همش تحقیر بشم و هر چه خانم گفت بگم چشم .چشم

    3-بله درست میفرماید....چون من USB که فیلم داخلش بود ازش گرفتم اون شک کرده نباید این کارو میکردم ..درصورتی که اگه نمیگرفتم اون روی سیستم کامپیوتر میدید بدتر میشد

    4-آره باید همین کارو بکنم اگه راهی پیدا نکردم ... البته اگه به مشاور اعتماد کنم که چیزی به خانمم نگه

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    من فکر می کنم همسرتان الان درون خود مطمئن است که در ان فیلم شما بودید اما دوست دارد که درونش را باور نکند، چون زندگیش با شما را دوست دارد.
    به نظر من اصلا به دنبال کش دادن قضیه نباشید. هر چه بیشتر رویش مانور دهید بیشتر شک همسرتان را تایید کردید. هر چه بیشتر دنبال درست کردن از طریق فریب (باز سازی فیلم) باشید خرابتر می کنید. لازم نیست به دروغ چیزی را اثبات کنید. چون غیر ممکن خواهد بود و زندگیتان خرابتر می شود.

    ولی اگر می خواهید به همسرتان کمک کنید تا درون خود را باور نکند، دروغ نگویید اما راستش را هم نگویید.
    سعی کنید انقدر خوب و پاک با همسرتان زندگی کنید و به او محبت کنید و سرگرم زندگی باشید و او را سرگرم زندگیش کنید که هرگر همسرتان اگر باز فیلمی واضح از شما دید بگوید نه این همسر من نیست بلکه کسی شبیه به اوست.

    بهترین کار به نظر من قبل از هز اقدامی اینست که به تنهایی بدون اینکه به همسرتان بگویید پیش یک مشاور بروید و تمام ماجرا را صادقانه بیان کنید و نظر مشاور را بپرسید.


  10. 8 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (سه شنبه 09 آبان 91)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 شهریور 95 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    4,122
    سطح
    40
    Points: 4,122, Level: 40
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    566

    تشکرشده 594 در 190 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    حالا که فکرشو میکنم میبینم نگفتنش متاسفانه بهتره. اماددیگه دروغ نگین. فقط با رفتارتون نشون بدین موضوع تموم شده وازش بخواین که جای اینکارا به آیندتون فکر کنین و رابطتونو بهتر کنین. برای اطمینان بیشترش نسبت به اینده دوباره تجدید میثاق کنین. منظورم اینه بهش مجدد قول بدین یا قسم بخورین که بهش وفادار میمونین.تا خیالش راحت تر شه. اما اصلا درمورد اون موضوع بحث نکنین. نه دروغ بیشتر و نه راست. خدا میدونه چه تاثیری رو خانموتون بذاره.خیلی براش دلم سوخت.طفلکی

  12. 4 کاربر از پست مفید روژان20 تشکرکرده اند .

    روژان20 (چهارشنبه 10 آبان 91)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 فروردین 92 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-4-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    1,048
    سطح
    17
    Points: 1,048, Level: 17
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 569 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    با جعل کردن فیلم همسر شما چیزی رو باور نمی کنه ، بلکه حساس تر هم میشه و از دیدن اینهمه تکاپوی شما مطمئن میشه که اون شخص شما بودید ، احساس زنها نسبت به شوهرشون خیلی قوی تر ازونی هست که شما بخوای با فیلم جعلی عوضش کنی!

    زنها با حس ششمشون باور می کنند نه با فیلمی که شما نشونشون میدین ؛ حتی این تقلای شما در نگاه همسرتون مهر تائیدی هست بر گناهکار بودنتون.

    اگه راستشو نمیگی نگو ، اما اینقدر دروغ نگو و فیلم های دروغی نساز .. که اگه فردا حقیقت روشن شد در نگاه همسرت یک شیاد حرفه ای نباشی!
    این کاری که داری میکنی خیلی بدتره ، موضوع رو رها کن .. همین ؛ و سعی کن دیگه در موردش حرفی نزنید.

    به قول معروف تو چاه فاضلاب هرچی بیشتر چوب فرو کنی فقط بوی گندش بیشتر درمیاد. شما هم که انگار چوبه رو برداشتی و .... (ببخشید)

    با این رویه ای که شما در پیش گرفتی فقط می تونم بگم داری با سر خودتو میندازی تو چاه!

  14. 2 کاربر از پست مفید کبـود تشکرکرده اند .

    کبـود (چهارشنبه 10 آبان 91)

  15. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 آذر 91 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    315
    سطح
    6
    Points: 315, Level: 6
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    با سلام وممنونم از همه شما
    همینطور است که شما میگوید من از روز اول فقط بهش دروغ گفتم و اون باور نکرده ولی زندگیشودوست داره و نمیخواهد خراب بشه ....

    اصلآ نمیتوانم به چشم هایش نگاه کنم میگوید من دوست دارم فراموش کنم اما این صحنه فیلم از ذهنم بیرون نمیرود هر کاری که میکنم یادم نیاد نمیشود. چطور میتونم از یادش بیرون بیام؟

    اعصابش خیلی خرابه من بهش راستشو نمیگم چون نمیتونم توی صورتش نگاه کنم وبگم کار من بوده واقعآ داغون میشه چون اعصابش از قبل یکم خراب بوده الان بیشتر هم شده اگه اینم بهش بگم خودم بودم دیگه ..............

    اما دلم اصلآ رازی نیست چون وقتی اشکهایش را میبینم تحمل ندلرم بعضی وقتها خودم هم شروع به گریه میکنم واز این قضیه خیلی ناراحتم کاش میشد همه چیز را هر چه زودتر از ذهنش پاک کنم .......

  16. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..

    درود دادا

    وقتی خودت میدونی که میدونه تو بودی چرا دروغ؟!!!!!!!!!!!

    نوکرتم وقتی باهات با اینکه میدونه خودت بودی ولی مونده یعنی دوست داره

    اگه راستشو نگی از دستش میدی کامل

    ولی اگه راستشو بگی شاید برای مدتی ازت دلخور بشه شاید چند هفته شاید چند سال شاید واسه همیشه یادش بمونه و هر جرقه ای یادش بندازه.

    از همه بانوان تالار عذر میخوام اینجوری بی حیایی میکنم و با پررویی میگم:

    فدات شم سیدم هستی پس میشی پسر عموم خدا وکیلی چنتا پسر رو میشناسی باکره باشن و اینکار رو انجام نداده باشن؟!!!!!!!!! خیلی از رفیقای من موقع ازدواج به همسراشون گفتن قبلا رابطه داشتن ولی پشیمونن الان هم واقعا رو حرفشون هستن.چی شد ؟ همسراشون جدا شدن زندگیشون خراب شد؟ نه فدات شم فقط به قولی که دادن وفادار موندن غمت نباشه دادا اگه دوست نداشت میزاشت میره.

    بتی که از تو واسه خودش ساخته رو خراب نکن خواهشا.هر غلطی کردی مال گذشتست پس تاوانشم بده.

    هیچی نمیشه بخدا مهم بعد زدن این حرف که چجوری میخوای رفتار کنی و بهش نشون بدی آدم دیگه ای شدی مثل بقیه مردا. بقول زنا: مردا سرو ته یه کرباسن خدا وکیلی راست میگن

    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  17. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 14 آبان 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.