من صبر می کنم و راضی هستم به رضای خدا ... احساس می کنم باید این شرایط رو تحمل کنم تا به قولی ابدیده بشم درسته دلم اروم و قرار نداره و هر لحظه تصویری از او در برابرم زنده می شم اما امبدم رو از دست نمی دم و همه محبتمو به بچه ام هدیه می کنم و امیدوارم خداوند دوباره نور عشق رو به قلب من بتابونه ....چند مدت پیش یه وبلاگ درست کردم که خاطرات روزانه امو می نویسم خوشحال می شم دوستان با نظرات خوب و سازنده شون منو یاری کنن www.talagh54.blogfa.com
از همه شما عزیزان بی نهایت ممنونمواستون از خدای بزرگ بهترین ها رو ارزو دارم







واستون از خدای بزرگ بهترین ها رو ارزو دارم

علاقه مندی ها (Bookmarks)