RE: فیلم دوران جوانی زندگیم را خراب میکند..
درود دادا
وقتی خودت میدونی که میدونه تو بودی چرا دروغ؟!!!!!!!!!!!
نوکرتم وقتی باهات با اینکه میدونه خودت بودی ولی مونده یعنی دوست داره
اگه راستشو نگی از دستش میدی کامل
ولی اگه راستشو بگی شاید برای مدتی ازت دلخور بشه شاید چند هفته شاید چند سال شاید واسه همیشه یادش بمونه و هر جرقه ای یادش بندازه.
از همه بانوان تالار عذر میخوام اینجوری بی حیایی میکنم و با پررویی میگم:
فدات شم سیدم هستی پس میشی پسر عموم خدا وکیلی چنتا پسر رو میشناسی باکره باشن و اینکار رو انجام نداده باشن؟!!!!!!!!! خیلی از رفیقای من موقع ازدواج به همسراشون گفتن قبلا رابطه داشتن ولی پشیمونن الان هم واقعا رو حرفشون هستن.چی شد ؟ همسراشون جدا شدن زندگیشون خراب شد؟ نه فدات شم فقط به قولی که دادن وفادار موندن غمت نباشه دادا اگه دوست نداشت میزاشت میره.
بتی که از تو واسه خودش ساخته رو خراب نکن خواهشا.هر غلطی کردی مال گذشتست پس تاوانشم بده. 
هیچی نمیشه بخدا مهم بعد زدن این حرف که چجوری میخوای رفتار کنی و بهش نشون بدی آدم دیگه ای شدی مثل بقیه مردا. بقول زنا: مردا سرو ته یه کرباسن خدا وکیلی راست میگن 
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)