شما شخصیتت احتمالا مهرطلب هست
یعنی دوست داری همه از دستت راضی باشن و اگه یکی ازت کینه به دل گرفت حتی اگر حق هم باتو باشه استرس از دست دادنش و طرد شدنش رو داری.
این شخصیت کار دست آدم میده.سعی کن این شخصیت خودت رو به تعادل برسونی.
یه تیکه انداخته شما هم جوابش دادی.
سعی کن رفتار منفی رو پاداش ندی.
توی شماره این هفته مجله همشهری جوان در مورد درمان مهرطلبی توضیح داده شده صفحات آخرش.بگیر بخونش حتما.
البته 3 شمارست که داره در مورد این موضوع بحث میکنه و این هفته شماره آخرش بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)