من اگه بودم و بنا بدلایلی دیگه هم قصد ادامه دوستیمو با ایشون نداشتم میرفتم بهش میگفتم:
مشکل بین ما هر چی بوده بین خودمون بوده و من دوست ندارم همه ازین موضوع آگاه شن. لطفا خودتو کنترل کن و سعی کن مثل دو تا آدم بالغ رفتار همکاریمون تحت تاثیر این مسئله قرار نگیره. بعد از فرداشم با احترام و بدون صمیمیت باهاش با صدای بلند احوالپرسی میکردم تا ایشونم عادت کنه رابطه عادی همکاری داشته باشیم.
اما اگه دوستیمو نمیخواستم قطع کنم مکالمه بالا رو + توضیح سوء تفاهمات میگفتم تا هم توجیهش کرده باشم و هم بهش انتخاب بدم که یا دوستیمو درست کنه و یا رابطه همکاری صرف داشته باشیم.
ااما در هر صورت قهر نمیکردم باهاش چون خیلی زشتو بچگانه اس.








علاقه مندی ها (Bookmarks)