/قبلنا اصلا این طور نبود به دردو دلهام گوش میداد با من حرف میزد شوخی میکرد ولی خیلی تغییر کرد حتی داداشش میگه تو خونه هم همینطوره همش تو خودشه /
قول میدم که همیشه به تایپیکت سر بزنم خوشحال میشم بتونم کمکی بهت بکنم.در ضمن شما تنها نیستی چون خدا همیشه با شماست وتنهایی مخصوص خداست.
عزیزم از این گفته شما یه چیزس میشه فهمید من بیشترین احتمال رو روی این حدس میزنم که نامزد شما یه چیزی درباره شما شنیده پس سعی کنید این سوئ تفاهم رو براش در شرایط مناسب حل کنید.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)