سلام بچه ها
راستش من جواب رد به این آقا دادم یعنی هنوز ندادم اما تصمیمم رو گرفتم دعا کنید تصمیم درستی گرفته باشم.
راستش برام سخته که بگم چی شد یکمی غرورم جریحه دار میشه می خواستم با ایشون برم مشاوره اما ... ایشون با حرفایی که بهم زد خیلی منو رنجوند فکر نکنم اینقدر که ایشون گفت بد باشم. یعنی بد هستم به عنوان بنده اما فکر نکنم اینقدر که ایشون گفت همسر بدی باشم
شاید یه زمانی که حالم یه کم بهتر شد رفتم پیش مشاور برای خودشناسی می خوام بدونم چرا من همیشه آدمای خشک و بی احساس رو جذب میکنم مطمئنم که مشکل از خودمه ولی نمیدونم چمه موفق باشین خداحافظ
حامد جان می تونید این تاپیک رو به عنوان به نتیجه رسیده ها اعلام کنی









علاقه مندی ها (Bookmarks)