با سلام گفتین که این اختلاف سنی شش ساله ،اختلاف سنی جز ملاکهای اصلی ازدواج نیست بلکه میشه گفت توافقیه و طرفین میتونن با این موضوع کنار بیان.اما گفتین که فعلا نمیتونیین ازدواج کنین اولا این کار درست نیست چون ممکنه دختر خانوم براشون خواستگار بیاد و ازدواج کنن ثانیا: یا شاید شما ناخواسته گرفتار عشق بشین و نتونید با این خانوم ازدواج کنید
اگه قصد شما اینکه بعد از تحصیل و درآمد خوب به خواستگاری ایشون برید باید بگم که ازدواج مانع نمیشه بلکه پیشرفتتون بیشتر میشه و اگر وقت رو غنیمت نشمرید احتمال هست که خیلی چیزها رو از دست بدین
http://ahlekhaneh.ir








علاقه مندی ها (Bookmarks)